music

piątek, 22 kwietnia 2016

Informacyjny post

                                                                    INFORMACJA!
Ten, kto jest zaciekawiony, to bardzo proszę o wysłuchaniu kilku ważnych słów ode mnie. Wiem, że nikt mnie nie czyta, ale może (wreszcie) znajdę czytelników i coś zacznie się tu dziać. Przez kilka miesięcy myślałam nad swoimi opowiadaniami, jak sprawić, aby były jeszcze lepsze, aby ktoś zaczął je czytać i przede wszystkim musiałam wymyśleć jakąś w miarę ciekawą historię, aby was zachęciła. Ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł na historię. Nie byłaby o mnie, lecz bardziej o Tokio Hotel. Ale myślę, że wielu ludzi by się nią zaciekawiło. Nie zwracałaby uwagi, że tam są członkowie tego zespołu, bo historia... Z życia wziętego, każdemu może się zdarzyć. A chciałam o czymś zupełnie innym zacząć pisać, więc... Powinniście być dumni, że w ogóle coś tu piszę xD Bo naprawdę chciałabym poprawić swoje pisanie, a wierzę, że ten blog ułatwi mi sprawę. Mam już pewne plany nad opowiadaniem, myślę, że będzie nosił tytuł albo ,,Nigdy cię nie zapomnę'' albo ,,Nigdy cię nie zawiodę''. Muszę dopracować jeszcze nad nim małe szczególiki. W tym miesiącu wątpię, że wyjdzie rozdział, chociaż nigdy nic nie wiadomo. W przyszłym miesiącu jestem pewna, że pojawi się chociaż jakiś prolog, albo prolog z pierwszym rozdziałem. Chociaż nie chcę nic obiecywać, bo ze szkołą rożnie bywa. Ale mam pomysł, siedzi coś w mojej głowie i na pewno będę nad tym pracować xD  Więc z mojej strony to tyle. Mam nadzieję, że jednak ktoś się zainteresował tym postem. Będę pracować nad opowiadaniami. Już kończę to zbędne gadanie z mojej strony, mam nadzieję, że do zobaczenia.
                                                                                                                      Wiktoria 

2 komentarze:

  1. To co, Młoda, pewnie potrzebujesz nowy szablon? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobimy tak jak się dzisiaj umówiłyśmy, jakoś w maju :D xD

      Usuń